Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.05.2019, 07:20

Леськівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Бібліотека [14]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Шкільний Євроклуб

Шкільний Євроклуб

Відкрите засідання євроклубу  «Європа поруч»

 

1.1.   Вступне слово ведучих

Ведучий1: Доброго дня, шановні гості, учні, вчителі! ”Моя любов до Вітчизни не примушує мене заплющувати очі на досягнення іноземців. Навпаки, чим більш намагаюся збагатити мою країну скарбами, здобутими не з її надр ”, - так сказав Вольтер, і ми не можемо не погодитися з цією думкою. Щоб рухатися вперед, потрібно не лише любити Батьківщину, а й  знати та поважати своїх сусідів. А ще – вивчати їхній досвід розбудови громадянського суспільства.
Ведуча1: Україна є частиною Європи. Європа – це велика міцна родина, об’єднання прогресивних, демократичних держав. Європейці поєднані спільною ідеєю процвітання та миру, мирної співпраці між суверенними націями, що ґрунтується на спільних цінностях солідарності, демократії, добробуту людей та верховенства права. Прагнення до європейського рівня життя, європейських цінностей і стандартів визначило європейський вибір нашої країни. 

Ведучий1: Тому цілком природнім є бажання наших школярів  отримати якісну європейську освіту, а це можливо тільки завдяки знанням іноземних мов. Зараз навіть першокласники розуміють важливість вивчення  не тільки англійської, а й інших європейських мов. Вони хочуть поділитися з вами своїми планами.

 

 
   

Ведучий1:Сьогодні ми усвідомлюємо, що Європа починається не за кордоном України, вона починається у серці кожного українця. І ми, школярі, почали відчувати себе  членами європейського співтовариства, створивши у 2010 році у нашій школі євроклуб.

Ведуча1:  Як відомо, головним завданням євроклубів  є налагодження зв’язків з молоддю з інших країн та поширення знань про Україну за її межами. Тож сьогодні ми насправді пишаємося  випускниками нашого клубу, які доклали багато зусиль для його створення . Завдяки євроклубові тепер  ці юнаки та дівчата мають активну життєву позицію, і саме євроклуб дав їм поштовх у виборі власного майбутнього.  Крутінь Жанна, Шведенко Іра та Хабло Ксюша, які зовсім недавно закінчили школу,тепер здобувають європейську освіту, навчаючись у вузах Польщі та Болгарії, знайомлячи Європу з кращими традиціями України.

Ведучий1: Україно, моя держава!
                                 Про тебе лине у світі слава.
                                 Така могутня, як сила неба,
                                 Немає краще ніде від тебе!

Ведуча1:  Тож раді вітати Вас на відкритому засіданні шкільного Євроклубу  «Європа поруч». Сьогодні до Вашої уваги пропонується захист проектів учасників нашого клубу.

 Ведучий1: Завданням учасників було поділитися інформацією про вибрану ними країну у довільній формі, тож, напевне, нас чекатиме багато несподіванок і сумно нам точно не буде!

Ведуча 1: Ви, напевно, звернули увагу, що у нас утворилося кілька груп відповідно до вибраного вами прапорця. Саме ці країни і  будуть представлені сьогодні.

Ведучий1: Тож, країни, давайте знайомитися. Якщо питання стосуватиметься вас, просимо підняти прапорець.

Ведуча1:А зараз відгадайте, які саме країни будуть презентовані класами, давши відповіді на такі запитання:

1.Країна, світова столиця моди… . Так, це Франція та знана в усьому світі Ейфелева вежа!

2. Батьківщина міжнародної мови… Англія та знаменитий Тауерський міст!

3.Світовий лідер виробництва вина та сиру є…  Правильно,Італія!А яка ж Італія без Пізанської вежі!

4.Країна, батьківщина кількох великих автомобільних концернів… Так,  це Німеччина, яку ми не можемо уявити без Бранденбурзьких Воріт!

5. Де знаходиться відомий курорт «Золоті піски»?  Дійсно, це – сонячна Болгарія.Так ось вони які – Золоті Піски!

6. Найбільша українська діаспора в європейських країнах… Звісно, це Польща, наші давні друзі та найгостинніші сусіди!.

 

 

1.2.   Презентація  Польщі  та  Німеччини

 

(слайди виводяться на екран)(Додаток1)

Виходить інша пара ведучих.

(транслюється відео презентація про Польщу) )(Додаток1)

Ведуча2: Польща – країна в центральній Європі, одна з великих європейських держав. Столиця Польщі – Варшава – місто традицій і сучасності. Польща багата пам’ятниками архітектури, національними стравами, культурою, музикою, художньою керамікою, тканинами та склом. Є відоме польське прислів’я: «Пийте, їжте й ослабте свій пасок». Поляки – гостинні люди і пригощають усіх «чим хата багата».

Ведучий2: Готуючись до презентації, я відразу визначився, яку країну презентувати. Моя сестра Ірина та її подруга Жанна були активними учасниками  євроклубу. Саме на цих засіданнях вони зацікавилися  Польщею, її традиціями, системою освіти і навіть почали вчити польську мову. Зараз моя сестра  навчається на 3 курсі польського університету …. Та надсилає нам вітання. Прошу, увага на екран!

(відео привіт від дівчат з Польщі)(Додаток1)

Ведучий2: Спілкуючись з дівчатами, я помітив, що деякі польські слова дуже схожі на українські, проте мають зовсім інше значення. Так, наприклад, «дзєржава»    означає    « оренда », а не те, про що ви подумали.

Ведуча2: Тому, щоб ви не втрапили в халепу, відвідуючи Польщу,  пропонуємо запам’ятати кілька слів. Давайте спробуємо дібрати еквіваленти до польських слів. Кожна група отримує список слів польською мовою. Ваше завдання – написати, що вони, на вашу думку, означають українською.

(Кожній групі дається листок зі списком польських слів,  пишуть еквіваленти,перевіряють. Тоді перевіряємо з правильним варіантом на екрані) )(Додаток1)

Ведуча2: Отже, час вийшов! Давайте перевіримо результати. За кожну правильну відповідь команда отримує солодкий приз. У кого призів виявиться найбільше – той і переможець!

Ведучий2:  Отже, ……Добре, а яка ваша думка ?

 

Ви чудово справилися із завданням, уже можна збирати валізи. Давайте підрахуємо ваші бали! Отже, скільки цукерок отримала Франція/Англія/

Італія/Німеччина/Польща? Як я і сподівався, перемогла команда , яка представляє Польщу. Привітаємо їх оплесками!     

Ведучий3: А тепер відгадайте, яку країну презентуватимуть далі?

Ведуча3: ( Говорить німецькою) Guten Tag, Lehrer und Lehrerinnen!

Ведучий3: О, уже здогадався, це буде Німеччина.

Ведуча3: Deutschland  liegt in Mitteleuropa. Es ist das größte deutsch-sprachige Land. Es zählt rund 80 Millionen Einwohner und ist mehr als 350000 Quadrat-kilometer groß. Und es grenzt an neun Staaten: Polen, die Tschechei, Österreich, die Schweiz, Frankreich, Luxemburg, Belgien, die Niederlande und Dänemark. Berlin ist die Hauptstadt, liegt am Fluss Spree. Diese Stadt ist alt. Hier gibt es viele Kirchen, Klöster, Burgen und Schlösser. Deutschland nennt man das Land der Kultur und der Wissenschaft. Wer kennt nicht die großen deutschen Dichter und Schiftsteller Johann Wolfgang Goethe, Friedrich Schiller, Heinrich  Heine, Bertolt Brecht, Brüder Grimm? Ihre «Bremener Musikanten» sind in allem Welt bekannt. (Закінчується розповідь згадкою про Бремен та братів Грімм.)

 

Ведучий3: Бременські музиканти! Зустрічайте улюблених героїв з дитинства!

(драматизація уривка із «Бременських Музикантів») )(Додаток2)

 

Hund: Wau! Wau! Wau! 
Esel: Warum heulst du so? 
Hund: Ja, soll ich denn nicht heulen? Ich bin alt und schwach, ich kann nicht mehr mit meinem Herrn auf die Jagd gehen. Mein Herr wollte mich totschlagen, aber ich lief fort. Was soll ich jetzt tun? 
Esel: Lieber Hund, mir geht es auch nicht besser. Lange Jahre habe ich Säcke zur

Mühle getragen. Ich bin auch alt und schwach, ich kann nicht mehr arbeiten, und mein Herr gibt mir kein Futter mehr. 
Hund: Was sollen wir jetzt tun? 
Esel: Weisst du was? Komm mit mir! Ich gehe nach Bremen und werde dort Stadtmusikant. Ich spiele die Laute, und du kannst die Trommel schlagen. 
Esel: Sieh, da kommt eine Katze. 
Katze: Miau! Miau! 
Esel: Was ist mit dir los? Warum bist du so traurig? 
Katze: Wie kann ich lustig sein? Ich bin alt. Meine Zähne sind stumpf geworden. Ich kann keine Mäuse mehr fangen. Die Hausfrau wollte mich ersäufen, da lief ich fort. As soll ich jetzt machen? Wohin soll ich gehen? 
Esel: Komm mit uns nach Bremen, dort kannst du Stadtmusikant werden. 
Katze: Danke, danke. Ich gehe gern mit euch nach Bremen. 
Hahn: (läuft von links herbei und kräht laut) Ki- ke-ri-ki! Ki- ke-ri-ki! Ki- ke-ri-ki! 
Esel: Warum schreist du so laut?
Hahn: Ich habe solche Angst! Was soll ich machen? Morgen ist Sonntag, und zu

 

meiner Herrin kommen Gäste. Sie will mich in der Suppe kochen. Heute abend soll ich mir die Köchin den Kopf abschneiden. Darum schreie ich so. Ich will noch nicht sterben. 
Esel: Geh mit uns nach Bremen. Du hast eine schöne Stimme, du kannst Stadtmusikant werden. 
Hahn: Kikeriki, Kikeriki! Ich gehe mit euch nach Bremen! 
Hund: Wau! Wau! Wau! 
Katze: Miau! Miau! Miau! 
Esel: I-a! I-a! I-a! 
Hahn: Kikeriki, Kikeriki, Kikeriki! 

 

 

 

1.3  Презентація  Франції ,  Англії та Ірландії

Звучить ніжна французька мелодія. Виходить дівчина.

Дівчина: (декламує вірш)

Jesuisallé aumarché auxoiseaux
Etj’aiacheté desoiseaux
Pourtoimonamour

Jesuisallé aumarché auxfleurs
Etj’aiacheté desfleurs
Pourtoimonamour

Jesuisallé aumarché à laferraille
Etj’aiacheté deschaînes
Delourdeschaînes
Pourtoimonamour
Etpuisjesuisallé aumarché auxesclaves
Et jet’aicherchée
Maisjenet’aipastrouvée
Mon amour.

 

Виходить хлопець.

 

Дівчина:Бон жур!

Хлопець: Тужур/лямур!(намагається говорити з нею французькою).

Дівчина:Жемапель Діана!( Я Діана)

Хлопець: Пан теля пасе, теля пасе пан.

Дівчина:Комман сава?(Як справи?)

Хлопець:Сова?

 Дівчина: Комман сава?(Як справи?)

Хлопець: Сава…Де сава, де жаба, де болота – де ляп, де ляп, де ляп.!

Дівчина:(переходить на українську, розчаровано): Ти знущаєшся? Я до тебе з усією душею, а ти –жаба, болота…Ех, ти не розумієш, Франція – це….

La France est située en Europe d’ouest. Elle a la forme d’hexagone, c’est pourquoi on l’appelle souvent l'Hexagone. Plusieurs îles font partie de la France, la Corse est l’île principale. Le climat de la France est assez tempéré et doux. L’économie française est assez développée, tous les grands secteurs en font partie. L’industrie française occupe le 4-ème rang mondial et le 2-ème rang européen. L’agriculture de la France occupe le deuxième rang mondial et le 1-er rang européen. Par l’importance de sa flotte la pêche occupe le neuvième rang

 mondial.La France est une pays exportatrice occupant le 5-ème rang mondial. Les plus grandes villes de la République Française sont : Paris, Lyon.

( І починає коротеньку розповідь про Францію французькою мовою, демонструється відео на екрані) )(Додаток1)

 

Презентація закінчується слайдом про ресторани, хлопець підхоплює думку.

Хлопець:О, ресторан! Ну, звісно, до ресторану я тебе зараз запросити не можу, зате частинку Франції подарую! Вуаля!

Хлопець-офіціант заносить круасан на блюдечку.

Дівчина:А як же гостям?

Хлопець: Із задоволенням, я ж теж готувався до проекту. Для наших гостей круасани та цей запальний французький танок! 

Французький танок від танцювального колективу.

Ведуча1: Погляньте!Який сюрприз! Сьогодні привітати вас приїхав всесвітньо відомий співак, зірка італійського кіно, кумир усіх жінок Адріано Челентано!.(заходить з перекладачем під музику)

Учень1. Буенос діас, міо амігос!

Учень2. Доброго дня, шановні пані та панове!

Учень1. Бон джорно, мучачос!

Учень2. Здоровенькі були!
Учень1. Міо псевдонімо ест … Адріано Челентано …….

Учень2. Мене кличуть … Андріано Челентано …….

Учень1.  Мафія коза ностра....
Учень2. Дорогі освітяни!
Учень1.Мама мія!

Учень2. Шановні гості!

Учень1. Салюто ваша портрето!

Учень2.Радий бачити Вас у цьому залі...

Учень1. Міо кретіно фанато Віталій Кличко!

Учень2. Я безумно люблю Україну!
Учень1.Карнавало-фестивало-карантіно  ля фініта!

Учень2. Нарешті  закінчився карантин

Учень1.Студенто ідіото кам бек універсітето!

Учень2. І всі учні знову повернулись у школу.
Учень1.  Кошмаро на уроко, бедламо на перерво...

Учень2. Щоби знову взяти участь у навчально-виховному  процесі.
Учень1.Професоро-мазохісто...

Учень2. Закохані у свою роботу викладачі...
Учень1.  Арбайтен, Папа Карло.

Учень2.…сплять і бачать її уві сні.

Учень1.Безліч  дірко у бюджетто,світло, газ і комуналле…

Учень2.Так, вас чекає важкий рік.

Учень1.Забиванто на проблемо!

Учень2. Тому в мене є для вас кілька побажань.
Учень1. Запрето проблема целлюліто...
Учень2. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.

Учень1. Євро баксо міліоно...

Учень2.Підвищення заробітної плати. 

Учень1.  Прогібанто перед ля адміністранто.

Учень2. Мати добру репутацію в начальства.

Учень1.Канікуляро беспредєло!

Учень2. Збільшення канікул.
Учень1. Фініта ля комедія.
Учень2. Якнайшвидшого закінчення навчального року.

Учень1. Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.

Учень2. Щастя  у сімейному…

Учень1. Аморе Казанова!
Учень2. І в особистому житті!    Після паузи продовжує:

Учень1.  Аплодисменто, Бонджорно - футуре   Лучано Паваротті!
Перекладач. Зустрічайте, перед вами – майбутній  Лучано Паваротті!

Учень виконує італійською «О, sоlе mіо».

 

Виходять ведучі. Він тримає в руках троянду, але поки що їй не дарує. Вона гадає:

Ведуча4: Так, троянда. Нікого більше немає, значить, для мене. А з якого приводу? День Валентина?Уже минув, 8 березня – ще рано, день народження взагалі влітку. Тоді що?

 

 

Ведучий4: Читає сонет Шекспіра та дарує троянду. )(Додаток1)

Let me not to the marriage of true minds

Admit impediments; love is not love

Which alters when it alteration finds,

Or bends with the remover to remove.

O no, it is an ever-fixed mark

That looks on tempests and is never shaken;

It is the star to every wandering bark,

Whose worth's unknown, although his heightbe taken.

Love's not Time's fool, though rosy lips and cheeks

Within his bending sickle's compass come;

Love alters not with his brief hours and weeks,

But bears it out even to the edge of doom.

If this be error and upon me proved,

I never write, nor no man ever loved.

 

Ведуча4: О, так, Шекспір. До речі, у лютому ми відзначаємо 600 років від дня народження цього славетного англійського поета.

Ведучий4: Звісно, а троянда – символ Англії і мій тобі подарунок.

Ведуча 4: А у мене теж є для тебе подарунок, пісня  групи «Beatles»

 (виконує пісню «Imagine» англійською мовою) (Додаток5)

Ведучий4:  Yes, a beautiful country of England together with Scotland, Wales and Northern Ireland make  the United Kingdom.The UK has  got lovely countrysides, charming villages,  spectacular scenery,  beautiful gardens, British ales, Pubs, nice cities, the highlands, great food, friendly, sociable, happy and helpful people, friendly and polite police, her beautiful majesty queen Elizabeth, great comedies, nice TV, very rare crimes, great music, James Bond, Harry Potter, wide choice of shopping, Scottish whiskies, bagpipes and drums, Welsh

 language, British accents,  and Irish traditional dances!

Ведуча 4: Так, звісно, Ірландія та знамениті Ірландські танці! Запрошуємо до зали наших гостей, учнів Худяківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

 

Хореографічна композиція та пісенний номер (Додаток6)

1.4. Привіт з Болгарії.  Заключне слово ведучих

Ведуча1:А ти пам’ятаєш Оксану Хабло?

Ведучий1: Нашого колишнього президента клубу? Не тільки пам’ятаю, а й підтримую з нею постійний зв'язок. Вона була справжнім лідером та патріоткою України, якою і залишається зараз. Вона навчається у Болгарії, і завдяки їй про нашу Україну, її культуру та традиції дізналися багато студентів з її  групи. Отже, до вашої уваги - відеопривітання з Болгарії!(Відеозвернення випускниці. Говорить про роль євроклубу у власному житті, порівнює традиції різних країн, закінчує тим, що Україна – найкраща і про неї мусить знати не тільки Європа, а й увесь світ). (Додаток1)

Ведуча1: А ще Оксана передала вам побажання на майбутнє, прошу!

Перед тим, як розгорнути, чітко сформулюйте питання, на яке б ви хотіли отримати відповідь. Гарних вам побажань!

Фінальна заставка (Додаток1)

Ведуча1: Ми подорожували з вами по меридіанах і паралелях різних країн Європи, побачили все те, чим багата Європа. Ми знаємо, що найбільша цінність - це народ, який цінує і береже свої традиції.

Ведучий1: Так, українська молодь – за європейських вектор розвитку інтеграції держави. Бо наш народ із його культурною спадщиною, гуманістичною ментальністю достойний зайняти в Європі гідне місце. Ми живемо вунісон з Європою, мислимо по-європейськи, у нас спільні ідеали. Тепер ми хочемо діяти як європейці: послідовно, наполегливо та виважено, впроваджувати європейські стандарти життя та  творити Європу у власній державі.

Ведуча:

В Європейськім Союзі – могутні країни,
І бажає вступити в Союз Україна.
Ми – держава незламних людей,
Маємо безліч пропозицій, цікавих ідей.
Сміливо дивімось у майбуття,
Цікаве й щасливе творімо життя.


Ведучий: Зичимо вам добра, любові, затишку у ваших душах і серцях.

Ведуча: І нехай у світі завжди панують тепло і щирість відносин між людьми. Нехай буде мир і злагода!

 

Історія створення та сьогодення Леськівського шкільного євроклубу

          Сьогодні ні в кого немає сумнівів, що входження України до Європейського Союзу не станеться само собою та дуже скоро. Цей процес потребує кардинальних змін в усіх сферах життя країни. І саме школа відіграє тут провідну роль.

У нас уже давно виникало бажання створити в Леськівській ЗОШ таку організацію однодумців,  де учні вчилися б долати всі перешкоди, що зустрічаються на їхньому шляху, почували себе самодостатніми та конкурентноспроможніми у цивілізованому світі.

Вчителі та учні школи  вже багато років поспіль беруть участь у різноманітних Міжнародних проектах

Але поштовхом до створення євроклубу  стала Саманта Пелстрінг,  яка приїхала у 2008 році працювати  у нашу школу волонтером.

         Спостерігаючи за роботою волонтера, а вона у школі вела гурток англійської мови, футбольний гурток, випускала разом з учнями стінгазети, брала активну участь у підготовці Міжнародного проекту « Снід і наше майбутнє»

( до речі наша школа виграла гранд і отримала у 2009 році певну суму грошей для проведення серії семінарів та тренінгів з даного питання), брала участь у заходах ми зрозуміли , що наші діти відкриті для спілкування з представниками різних народів, але їм бракує знання  культури, традицій.

       І тому у 2010 році ми стали на порозі того, що потрібно створити певну спільноту, організацію, де учасниками були б діти, вчителі, батьки та громадськість ( за бажанням). І ми створили  шкільний  молодіжний євроклуб, який назвали «Європа поруч». Оскільки це була з даного питання для нас зовсім нова тема,  виникли певні проблеми з встановленням достовірних фактів, не було чіткої концепції роботи. Була проведена досить серйозна робота і результат не забарився.

«Європа поруч»

Дата створення: 17.10.2014 року

Наш євроклуб має свою емблему.  Для того, щоб її створити у школі був організований і проведений конкурс на кращу емблему євроклубу, наші члени клубу зупинилися на такій.

Робота будь-якої організації має свої принципи, так і наш  євроклуб ґрунтується на принципах демократії, законності, гласності, гуманізму, рівноправності всіх його членів, персональної відповідальності членів клубу за доручену справу. 

        Наставниками  членів нашого шкільного євроклубу є небайдужі, ініціативні, творчі вчителі іноземної мови: вчитель  англійської мови, який має вищу кваліфікаційну категорію  Харенко Оксана Михайлівна, вчитель німецької та англійської мов, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії Безкоровайна Інна Василівна, та молодий вчитель англійської та німецької мов Крижанівська  Олена Володимирівна.  Координатором даної роботи є заступник директора з виховної роботи Марштупа З. І.

         Процес створення євроклубу відвувався покроково. Час від часу виникали  труднощі, які ми успішно долали задля досягнення спільної  мети.

Крок 1«Ініціатива»

        На початковому етапі ство­рення та розвитку діяльності клубу особливо важливою є роль учителя-координатора.  Ідея є , як її реалізувати? Потрібно шукати однодумців серед вчителі різних фахів. Але вчи­телі іноземних мов відіграють основну роль. Вони мають добрий контакт із молоддю, уміють і хочуть  робити щось більше, ніж випли­ває з їхніх посадових обов'язків.  Є осередок, який підтримав ідею і згоден працювати у даному напрямку. Потрібно залучати учнів.

    Крок 2 «Реклама»

         І як завжди  першими відгукнулися кращі учні школи,  учні – лідери, які   мають бажання здобувати освіту в престижних  навчальних  закладах України та Європи. Але зрозуміло, що таких учнів не дуже багато. Може хотіли б усі, але немає певної кількості знань, можливостей батьків ( бо освіта за кордоном платна і  не всі батьки можуть це собі дозволити та є такі , що і бояться ризикувати віддавати свою дитину вчитися за кордон).  А залучати учнів треба, бо що це за організація, яка налічує 5-6 учнів? Учні-лідери з допомогою вчителів іноземної мови готують презентації        « Країни Європи та їхня культура», «Європейські вузи та навчання в них», «Кухня, мода, дозвілля країн світу» та інші. Ці презентації  демонструють на виховних заходах у 7-11 класах.  Наступним кроком стає  конкурс плакатів «Європа - це реальність, а не міф», які готують учні,  що  погодилися стати членами євро клубу, уже під керівництвом учнів-лідерів.        

        У клубі формується лекторська група, яка проводить п’ятихвилинні  повідомлення  «Новини з країн Європи».  У нашій школі був старенький радіовузол, який давненько не працював, уже й проводка була знята. На засіданні клубу,  приймається рішення «Відновити роботу  шкільного радіовузла» і учні, провівши благодійний ярмарок,  збирають певну суму грошей і ремонтують радіовузол, який працює і понині і яким користуються не тільки члени євроклубу,  а і всі учні школи під час

проведення предметних тижнів, тематичних заходів і для оголошень.  Але з власного досвіду хочу додати , клуб тільки тоді буде дієвим, коли ви будете доручати учням певну роботу, дозволяти самостійно приймати рішення, а не робити роботу за них, нехай вони помиляться, але самостійно вийдуть з тієї чи іншої ситуації, щоб вони розуміли, що робота в клубі залежить від їхньої винахідливості, активності та здатності до співпраці.

Крок 3 «Статут»

        Не обов'язково, щоб клуб мав статут, але добре написаний статут упорядковує роботу клубу, чітко розподілить ролі між його членами, забезпечить неперервність роботи при кадрових змінах, допоможе в розв'язанні конфліктних ситуації.   Ми свій статут писали не один день, бо надали можливість самим членам клубу його створити. Було багато різноманітних ідей і пропозицій у перший день роботи над статутом, але з часом все непотрібне або неважливе відпало. Коли статут був написаний його прийняли на загальних зборах клубу демократичним голосуванням . Наш статут прийнятий одноголосно.

Крок 4 «План роботи»

        Щоб євроклуб працював належним чином потрібний план роботи.  У нас була створена ініціативна група, яка працювала над створенням плану, вивчивши всі визначні дати, які відзначаються в Європі, адаптували їх для себе. Учасники мали безліч ідей, що стало невеликою проблемою. Учні пропонували відзначати всі заходи: і дні народження визначних діячів Європи: музикантів, художників, вчених, і всі свята, що святкуються в тій чи іншій країні, і проводити заходи на зразок європейських телепередач і ще багато чого. Якби ми прийняли такий план роботи, то не було б часу не тільки все провести, а й уроки вчити і додому ходити . Тут стала вирішальною роль наставників. Щоб не говорити учням авторитарно, потрібно  прокалендаризувати свої пропозиції і ввести  їх у навчально-

виховний план, нічого спланованого  адміністрацією школи, вчителями- предметниками  та учнівським самоврядуванням не викидаючи і не змінюючи, бо план прийнятий одноголосно на педагогічній раді. І все одразу стало на свої місця. Діти креативно віднеслися до цього і залишили в плані все те, що виявилося на їхню думку найдоцільнішим.

 

Крок 5 «Розпочинаємо діяльність»

        Коли ми вже маємо охочих діяти, статут, план роботи, то можемо розпочати діяль­ність. Початок завжди найскладніший, оскільки ми не маємо досвіду та бази, не маємо окремого при­міщення,  обладнання,  власних фінансових засобів. Але саме в людях, які хочуть діяти, сила нашого клубу. Ми обладнуємо куточок у кабінеті іноземної мови, спочатку власноруч виготовляємо символіку країн Європи, а вже пізніше шукаємо спонсорів, хоч на перших кроках ними були батьки учнів.

 

 Крок 6 «Діємо»

      Кожна ідея є доброю, якщо вона сприяє реалізації цілей статуту. І впродовж двох років діяльності клубу створюється дискусійний гурток, проводяться традиційні конкурси «Анумо дівчата», де одним з конкурсів є пригощання стравами кухонь різних європейських країн; проводяться фестивалі  класних театрів , де  демонструються  звичаї різних європейських країн; проводиться вікторина - конкурс знань про Європу для окремих класів і груп учнів;виставка фотографій різних регіонів Європи;  дискотеки  з музикою різних європейських держав; випускається клубна газета.

Крок 7 «Інформація про діяльність клубу»

       Найкращим засобом інформації є клубна газета, а також  конкурс стіннівок, який проводиться щорічно. Іншими формами інформування про діяльність клубу є  плакати, листівки,  оголошення , що запрошують на

організовані клубом заходи  та статті в періодичній пресі, зокрема в районній газеті «Сільські обрії».

Крок 8 « Прийняття рішень»

       Головним органом  є збори членів клубу .  Для прийняття рішень у клубі використовується голосування.  Завданням  євроклубу є виробити

такі навички, як прийняття рішень у демократичний спосіб, культура дискусії, уміння знайти компроміс.  Плідна  робота  злагодженого колективу не забарилась із успішними проектами.

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019