Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 18.12.2017, 03:19

Леськівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Інформатика 5 клас [1]
Психологічна служба [35]
Мої статті [10]
Шкільний Євроклуб [1]
Шкільний Євроклуб [0]
Бібліотека [0]
Фінансова звітність школи [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Психологічна служба

Як ПРАВИЛЬНО ПОВОДИТИСЬ ІЗ УЧИТЕЛЯМИ ТА ДОРОСЛИМИ

                              ПОВЕДІНКА З УЧИТЕЛЯМИ

         Розпочнемо із учителів(хоча вони, звісно, теж дорослі). Зрештою, тобі доведеться протягом багатьох років, доки ти навчаєшся в школі, спілкуватися з ними, і тобі має бути не однаково, як вони про тебе думають і як ставляться до тебе. Якщо в тебе з ними склалися недоброзичливі відносини, то намагайся якнайчастіше відчувати себе  у їхній «шкурі», тобто уявляти собі їхній стан і пояснювати реакцію на певні дії учнів.

               Учителі відчувають ще більше навантаження, ніж ти, і результати їхньої роботи також контролюють, як і твої. кожний учитель протягом уроку має виконати  конкретний обсяг роботи, певний навчальний план і програму, і нескладно зрозуміти, що вчитель часом обурюється  та нервує, коди два-три учні в класі постійно відстають  у навчанні, тому що не вміють або не прагнуть працювати сумлінно, чи  своїми дурними витівками та балаканиною заважають пояснювати вчителю й відволікають інших учнів.

                Часто говорять про те, що мовляв, що вчителі всього лише звичайні люди. Хоча це  й звучить якось  безглуздо, адже ніхто й не думає, що вони напівбоги або крокодили, але під час навчання в школі часто забувають, що вчителі так само, як у кожного  з нас , є свої переваги  та недоліки. Бувають чудові, середні та погані вчителі так само, як у будь-якій іншій професії бувають чудові, середні та погані фахівці. І  з  не дуже гарними  доводиться вживатися так самі, як і з першокласними, тому що  першокласних фахівців завжди й усюди мало,  в тому числі й  у вчительській твоєї школи.

 

                           Ну, а тепер наші поради.

1. Стався до своїх вчителів по-людськи, тобто так само, як прагнеш, щоб  твоє оточення ставилось до тебе. Будь доброзичливим, чуйним, увічливим. Намагайся не помічати їхні недоліки та не  використовуй їх на зло, не відіграйся на них. Покажи  свій щирий інтерес до того, про що вони  розповідають, й активно працюй на  уроках.

2. Ніколи не догоджай, не вислужуйся перед  учителями, не  наклепуй на інших. Донощиків не люблять ні однокласники, ні вчителі. НЕ змушуй їх нервувати, не влаштовуй дурних жартів і розіграшів. Не допускай того, щоб учитель через тебе потрапляв  у смішне або  скрутне становище.

3. Не бійся учителів, не дозволяй принижувати себе. Завжди голосно й однозначно висловлюй свою думку, якщо ти вважаєш, що вчитель помилився або вчинив несправедливість. Не терпи безмовно  образ лише тому, що боїшся нажити «зайвого головного болю» і викликати неприємності. Будь завжди об’єктивним і ввічливим.

4. Якщо ти  не  зовсім зрозумів пояснення вчителя, одразу ж попроси повторити його ще раз. Адже ти не наскільки погано розвинений, щоб не зрозуміти розумного пояснення. І в гарного вчителя може бути невдалий день, він теж може не цілком зрозуміло пояснити яку -небудь тему. Дай йому  можливість зробити краще. Якщо  урок тобі видається нудним, внеси пропозицію, як можна зробити цікавішим.

5. Якщо вчитель тебе ненавидить, помізкуй спочатку, а чи не здається тобі це. Можливо, в тебе  розігралася уява від того, що ти недостатньо  працюєш і погано навчаєшся з цього предмета. Якщо  ж учитель  до тебе  ставиться дійсно погано ( таке, звісно, трапляється часом, хоча гарний учитель не повинен виявляти негативного ставлення до своїх учнів, навіть, якщо відчуває його) тоді бери бика за роги, сміливо підійди до вчителя та прямо запитай: « Скажіть, будь ласка , що ви, власне маєте проти мене? Ви досить недоброзичливі до мене. Що я можу зробити, щоб наші відносини налагодилися?» У більшості випадків це  дає непоганий результат. Якщо цього не відбувається, неодмінно поговори про це зі своїми батьками, працівниками психологічної служби школи й разом подумайте, що можна в цій ситуації зробити.

РЕКОМЕНДАЦІЇ  УЧНЯМ

 

 ЯК ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Активно працюй на уроці.

2. Став питання, якщо чогось не  зрозумів.

3. Навчися користуватися словниками й довідниками.

4. Навчися знаходити необхідну  інформацію в Інтернеті.

5. Продумай  послідовність виконання  домашнього завдання, проаналізуй, скільки часу тобі знадобиться.

6.Між уроками роби перерву.

7.Спочатку зрозумій, а  потім запам’ятовуй матеріал.

8.Якщо матеріал великий за обсягом – розділи його на частини.

9. Творче завдання не залишай на останній день.

10. Готуючись до усних предметів, використовуй карти, схеми тощо.

11. Складай план усної відповіді.

12. Перевіряй себе.

                                                                                                    Корисно знати

                                      Робоче місце школяра

                       Висота стола й стільця залежно від росту

Зріст, см

Висота стола, мм

Висота стільця, мм

130

520

300

130-145

580

340

145-165

640

380

165-175

700

420

Понад 175

760

460

 

*Край стола повинен бути на кілька сантиметрів нижче рівня  грудей, повністю торкатися щоб учень, сидячи, міг спиратися на  поверхню ліктями, не горблячись й не задираючи ліктів.

* Стопи дитини повинні повністю торкатися підлоги, а коліна згинатися під прямим кутом.

* Відстань між грудьми дитини і краєм стола має бути 8-10 см.

* Настільна регульована лампа, покрита матовим  абажуром, повинна знаходитися ліворуч.

* Увечері настільна лампа не повинна бути єдиним джерелом світла. Найкраще додатково вмикати торшер, кілька бра або неяскраве верхнє світло.

 

Категорія: Психологічна служба | Додав: kolya (14.11.2016)
Переглядів: 102 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017